Friday 6 January 2017

Singer Featherweight 221 liefhebber gezocht (Verkocht)

 Deze Singer Featherweight mag weg. Niet dat ik zelf geen featherweight meer wil, maar ik heb er al jaren twee. Nu denk ik dat ik aan één ook genoeg heb. Ik hoop dat hij bij een liefhebber komt vandaar dat ik hem hier plaats.

 Hij komt uit Nederland, is gemaakt in december 1955 (serienummer EK 988240) en ziet er héél goed uit.



 Alle tekeningen in goud kleur vertonen geen slijtage, zoals je hierboven kan zien.



 Pedaal met snoer is helemaal goed.

 Ook de rubber voetjes zijn in orde.


 De motor loopt als een zonnetje.

 De koffer ziet er netjes uit. Hij is niet beschadigd, droog en heeft geen vreemde geuren.
 De koffer heeft beide sleutels nog en de sloten werken goed.

 Zo gaat de machine in de koffer.


Bij de machine zit het originele Nederlandse gebruiksaanwijzingsboekje. Daarnaast diverse voeten, schroevedraaier, originele Singernaalden, spoeltjes en accesoires.

Hij is helemaal schoongemaakt, doorgesmeerd, afgesteld, pedaal en elektra nagekeken, koffer schoongemaakt en er is goed op genaaid de afgelopen paar jaar. Mocht je interesse hebben kan je mij een e-mail sturen. Ik vraag voor de machine met alle toebehoren € 350,-

De machine is gereserveerd

Groetjes
Annemieke

ps for the English speaking readers: this post is about a Singer Featherweight I want to sell (I have two of them at the moment). I thought I write this it in Dutch only because it would probably easiest to sell this in my own country (the Netherlands), although it is not impossible to sell abroad of course.
Sold

No comments: